03136001048
آموزشگاه فنی حرفه ای نوین دانش پژوهان (شعبه)

توی هر خونه ای این مدل مبل ها لازمه

توی هر خونه ای این مدل مبل ها لازمه
مریم کریمی مریم کریمی |

توی هر خونه ای این مدل مبل ها لازمه

آنچه که به دکوراسیون منزل شما شکل و هویت می بخشد و از مهمترین عناصر طراحی داخلی به شمار می آید مبلمان است.

در هنگام خرید مبلمان حتما دقت کنید چرا که برخی از مبلمان بر اساس ابعاد و فضا و نوع معماری داخلی اتاق هایتان برای خانه شما مناسب نیستند، چرا که می توانند فضای نشیمن و اتاق های شما را شلوغ و نامرتب یا کوچک نشان دهد و با ناهماهنگی بین اجزای مختلف اتاق شما جلوه و زیبایی اتاق شما را از بین ببرد. 

  حتما بخوانید:  طراحی داخلی اتاق خواب 

 

 

پنج مدل مبلی که می تواند در جلوه بخشیدن به اتاقتان موثر باشند.

مبل دو نفره

مبل دو نفره در چیدمان منزل کاربردهای زیادی دارد، چرا که خودش به تنهایی یا در کنار مجموعه‌ای دیگر از مبلمان توانایی خاصی در ایجاد تناسب با هر اتاقی دارد.

مبل دونفره

  پکیج مقدماتی  طراحی معماری داخلی (درجه دو)  همراه با گواهینامه قابل ترجمه و معتبر فنی حرفه ای  

 

مبل دو نفره

در این مدل مبل ها مدل‌هایی که پشتی آن‌ها ثابت است نسبت به مدل‌هایی که تشک‌های جدا دارند، مرتب‌تر به نظر می رسند. برای اتاق نشیمن بهتر است مدل هایی که پایه های آشکار دارند استفاده شود و برای اتاق خواب مدل هایی که روکش آن ها در پایین مبل چین می خورد مناسب تر است.

 

  حتما بخوانید:  27 ترفند برای دکوراسیون منزل کوچک با وسایل زیاد 

 

 

صندلی‌های دسته‌دار

صندلی‌های دسته‌دار در کنار مبل های راحتی می توانند سبکی جالب و غیر منتظره در تضاد با مبلمان پارچه ای ایجاد کنند و مثل لوازم تزئینی در دکوراسیون شما عمل کنند.

مدل های پشت باز که نور از آنها عبور میکند و قسمت چوبی آن طراحی شده است، می توانند مناسب باشند همانند صندلی های غذاخوری.

صندلی دسته دار

صندلی دسته دار

  حتما بخوانید:  چیدمان مبلمان در اتاق نشیمن و اتاق خواب 

 

 

نیمکت در دکوراسیون داخلی

نیمکت یک وسیله بادوام است. به هر فضایی شخصیت، رنگ، حجم می‌دهد و هرزمان لازم باشد فضای اضافی برای نشستن ایجاد می‌کند. بهتر است مدل های بدون پشتی و با روکش هایی مناسب مبلمانتان را انتخاب کنید.

 

نیمکت در دکوراسیون

نیمکت در دکوراسیون

  حتما بخوانید:  تزیین مبلمان با کوسن 

 

 

مبل‌های تکی بدون دسته

اکثرا در خرید مبلمان به داشتن چنین مبل‌هایی فکر نمی‌شود، در حالی که این صندلی های روکش دار در ابعاد کوچک، ظاهر فوق العادهای در چیدمان ایجاد می کند و استفاده آن برای هر کس در نقاط مختلف اتاق آسان است.

نیمکت در دکوراسیون

 

  حتما بخوانید:  چیدمان آشپزخانه

 

 

مبل پاف عثمانی

از مبلمان کاربردی برای خانه می توان به پاف ها اشاره کرد. که شما می توانید آنها را با توجه به ابعاد منزل و اتاق نشیمن در ابعاد و طراح های مختلف خریداری کنید و با قراردادن آن در بخش هایی از خانه یک نوآوری و زیبایی در ظاهر دکوراسیون منزلتان ایجاد کنید و همچنین برای جا دادن وسایل اضافی از فضای داخل پاف برای مرتب کردن اتاق خود استفاده کنید.

مبل پاف عثمانی

مبل پاف عثمانی

 

 

 

اگر به دنبال ایده هایی برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود، متناسب با شرایط آن هستید می توانید خودتان به صورت صفر تا صد اصول حرفه ای دکوراسیون را آموزش ببینید و نه تنها برای خانه خودتان بلکه با استفاده از آموزش ها کسب و کاری در حیطه دکوراسیون درآمدزایی کنید.

 

ارسال دیدگاه