03136001048
آموزشگاه فنی حرفه ای نوین دانش پژوهان (شعبه)

معرفی منابع آموزشی

  در نوین دانش پژوهان (شعبه) منابع مختلف برای افزایش یادگیری عمقی برای کارجویان تدارک دیده شده است.

 این منابع شامل سی دی ، دی وی دی ، کتابچه ها و کتاب های کمک آموزشی و ویدیوهای آموزشی ، اسلایدها و ... می باشد که برای تسهیل فرایند آموزش از راه دور برای کارآموزان گرامی تدارک دیده شده است.یکی از منابع بسیار مفید و موثر در آموزش مجازی ، سیستم مدیریت یادگیری یا همان LMS می باشد.

 سیستم مدیریت یادگیری نوین دانش پژوهان (شعبه) توسط تیم فنی نوین دانش پژوهان (شعبه) نوشته شده و کلیه امکانات لازم برای یادگیری اعم از پروفایل آموزشی ، امکان ارسال شکایات و پیشنهادات ، درخواست گواهینامه ، پرداخت شهریه و دیگر امکانات برای راحتی کارآموزان تدارک دیده شده است.

سامانه مدیریت یادگیری نوین دانش‌پژوهان (شعبه) از زبان فارسی پشتیبانی کرده و کاملاً به همین زبان تدوین‌شده است و خصوصیات لازم برای استفاده از این سامانه به تائید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور رسید. سامانه مدیریت یادگیری با استانداردهای آموزش الكترونیكی OKI  یا 4SCORM. جهت دریافت بسته‌های آموزشی ارائه‌شده همخوانی دارد و سامانه مدیریت یادگیری مبتنی بر  Web 2 اجرا می‌گردد. مدت دوره و محتوای آموزشی و کلاس‌های برخط(آنلاین) نوین دانش‌پژوهان (شعبه) به‌گونه‌ای است كه كلیه مطالب موجود در استانداردهای آموزشی مصوب سازمان فنی و حرفه‌ای را پوشش می‌دهد. 

یکی از منابع کمک آموزشی نیز ، نسخه اندروید اپلیکیشن نوین دانش پژوهان (شعبه) است که می توانید آن را از طریق سایت کافه بازار دانلود نمایید. کافیست در جستجوگر کافه بازار نام سامانه آموزش مجازی مهر را جستجو نمایید.