03136001048
آموزشگاه فنی حرفه ای نوین دانش پژوهان (شعبه)

گرافیک

  • ساعت آموزشی: 540 ساعت
  • طول دوره: 180 روز
  • کاربران: +
  • قیمت: 16,900,000 تومان
ثبت نام در این دوره

توضیحات

پکیج طراحان چاپ و دیجیتال

امروزه طراحی گرافیک به یکی از جذاب ترین و پردرآمدترین شغل های دنیا تبدیل شده است و پکیج طراحان چاپ و دیجیتال می تواند بهترین آینده شغلی را برای شما به ارمغان بیاورد.برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک حرفه ای شما به آموزش های حرفه ای نیز نیاز دارید، آموزش هایی که در آن  سرفصل ها به درستی ارائه شده باشند و به گونه ای جامع باشند که پس از گذراندن آن ها شما تمامی آن چیزی که برای یک طراحی خوب نیاز است را فرا گرفته باشید.برای طراحی گرافیک خوب شما باید با دانش کافی از چگونگی کار با نرم افزار های گرافیکی مانند فتوشاپ، کارل دراو، ایلاسترتور، ایندیزاین بتوانید بهترین طراحی ها را انجام دهید. یک طراح حرفه ای باید در تمامی زمینه های زیر مهارت کافی داشته باشد:

  • طراحی لوگو، کاتالوگ، کارت ویزیت، ست های اداری ، بنر و ...
  • فتوشاپ مقدماتی و یادگیری اصول مقدماتی طراحی با نرم افزار فتوشاپ و تسلط کامل به این نرم افزار یادگیری رتوش حرفه ای عکس به کمک فتوشاپ
  • کار با نرم افزار های ایندیزاین،
  • ایلاستراتور، کورل دراو برای طراحی لوگو، تصویر سازی، صفحه آرایی و ... و استفاده از تمامی ظرفیت های این نرم افزار های گرافیکی در طراحی
  • و...

تیم نوین دانش پژوهان ، پکیج طراحان چاپ و دیجیتال را توسط برترین اساتید ایران برای شما آماده کرده است که خود از  8 دوره آموزشی مجزا تشکیل گردیده که به شرح زیر است:

آموزش سریع مخصوص بازار کار

در این دوره هر طراحی که نیاز هر کسب و کاری هست به شما آموزش داده میشود مثل طراحی بنر ، کاتالوگ طراحی پوستر با فتوشاپ و .. اگر میخواهید به سرعت به مهارت‌های گرافیکی مسلط شوید پس از شروع این دوره و در انتها قادر به طراحی بنر ، کاتالوگ و پوستر و کسب درآمد از آنها خواهید بود.

آموزش حرفه‌ای فتوشاپ (از صفر تا صد فتوشاپ)

در این مرحله به صورت خیلی عمیق تر ، حرفه‌ای تر و تخصصی‌تر به یادگیری مبحث فتوشاپ می پردازیم و کاملا به آن مسلط خواهید شد .

آموزش کامل نرم افزار کارل‌دراو

قابلیت طراحی برداری این نرم‌افزار به شما کمک می کند هر طرحی از جمله لوگوها ، انیمیشن ها و ... را در کورل را بدون نگرانی از بهم ریختن پیکسل‌ها آماده چاپ کنید.

آموزش کامل نرم افزار ایلاستریتور

با کمک نرم افزار حرفه‌ای ایلاسترتور امکان طراحی های دوبعدی و سه‌بعدی برداری را یاد خواهید گرفت و برای تصویرسازی‌های پیشرفته‌تر از آن استفاده خواهید کرد.

آموزش کامل نرم افزار ایندیزاین

در این دوره به طور خاص طراحی و جانمایی برای مجلات ، کتاب‌های چاپی و الکترونیکی ، صفحه آرایی و ... را می آموزید.

آموزش رتوش به کمک فتوشاپ

بعد از اینکه توانستید عکاسی را به صورت حرفه‌ای بیاموزید ، نوبت به آن رسیده که به کمک یادگیری تکنیک های رتوش خالق بهترین تصاویر ممکن باشید.    

خوشبختانه امروزه بازار کار برای طراحی گرافیک بسیار عالی بوده و طراحان گرافیک می توانند بصورت تمام وقت، نیمه وقت و یا حتی بصورت پروژه ای و فریلنسری بدون نیاز به حضور فیزیکی حتی در خانه به یکی از پر درآمدترین شغل های دنیا مشغول شوند.ما برای شما جامع ترین دوره برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک دیجیتال حرفه ای را آماده کرده ایم تا با کمترین هزینه بتوانید با آموزش اصولی آینده شغلی خود را تضمین نمایید.

آموزش نرم افزار پریمیر (primiere) ویژه تدوین

در این دوره کار با نرم افزار تخصصی پریمیر را یاد می گیرید که ویژه تدوین بوده و شما را با تکنیک ها و ترفندهای تدوین آشنا می کند تا بتوانید در صنعت تبلیغات و حوزه تدوین هم حرفی برای گفتن داشته باشید.

آموزش نرم افزار افترافکت (aftereffect) ویژه موشن گرافیک

در این دوره با یکی از فوق حرفه ای ترین نرم افزارهای موجود در دنیا برای موشن گرافی و انیمیشن های دو بعدی به نام افترافکت آشنایی پیدا می کنید که کسب درآمدهای میلیونی را برای شما به سادگی آب خوردن می کند. جالب است بدانید طراحی یک لوگوموشن ساده با این نرم افزار طی سه روز ، معادل در آمد یک ماه یک کارمند خواهد بود! پس باور کنید هزینه ای که برای این آموزش ها صرف می کنید درآمدی به مراتب چندین برابری برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

استعلام اعتبار آموزشگاه فنی و حرفه ای نوین دانش پژوهان

  • نوین دانش پژوهان یک آموزشگاه مجاز فنی و حرفه ای است که می توانید با کلیک روی این لینک (پرتال جامع سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.
  • برای استعلام مجوز فنی حرفه ای شعبه نوین دانش پژوهان بر روی این لینک (پرتال جامع سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور) کلیک کنید.
  • نوین دانش پژوهان دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.

گارانتی

سرفصل ها

فرامرز سنجابی

فرامرز سنجابی

استاد نرم افزارهای گرافیک در مرکز آموزش سازمان فاوا، سال های 1380-1388
مدرس نرم افزارهای گرافیکی در هنرستان هنرهای زیبا، سال های 1382-1388
مدرس نرم افزارهای گرافیکی مرکز آموزش متاکو، سال های 1394-1396
استاد گروه گرافیک در دانشگاه های واحد فلاورجان و مبارکه ، سال های 1380-1382
استاد گروه گرافیک دانشگاه غیر انتفاعی بزرگمهر ، سپهر ، امین فولاد شهر و دانشگاه های علمی کاربردی نقش جهان ، مبارکه و زرین شهر
احمد حلّت

احمد حلّت

استاد پروازی دانشگاه دوشنبه تاجیکستان
رئیس سخنرانان حرفه ای ایران
بنیانگذار و مدیر مسئول دوهفته‌نامه ی موفقیت ، پرتیراژترین نشریه در کشور در زمینه موفقیت
کارشناس علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی
کارشناس ارشد روان‌شناسی تربیتی
دکترای روانشناسی تربیتی از دانشگاه پداگوژی
اوژن استوار

اوژن استوار

متخصص دیجیتال مارکتینگ
مشاور کسب و کارهای آنلاین
تحصیل در موسسه APTECH در حوزه نرم افزار
مشاور، تحلیلگر، طراح، برنامه نویس و مدیر پروژه در توسعه بیش از ۴۰۰ پروژه
مهران شایان

مهران شایان

کارشناسی گرافیک
عضو رسمی آسیفای ایران (انجمن سینمایی فیلم سازان انیمیشن ایران)
سابقه تدریس در آموزشگاه های فنی حرفه ای و آزاد کشور
نویسندگی و کارگردانی و ساخت انیمیشن های هزار پا و شهروند الکترونیک
مدل سازی و متحرک سازی مجموعه سیمای رهبران ، سنجابک و ماهیان ماجراجو ، سیره پاکان
checkتدریس در هنرستان هنرهای زیبا در رشته انیمیشن و کامپوزیت