03136001048
آموزشگاه فنی حرفه ای نوین دانش پژوهان (شعبه)

برنامه‌نویسی Android

  • ساعت آموزشی: 45 ساعت
  • طول دوره: 180 روز
  • کاربران: 1000+
  • قیمت: 1,614,492 تومان
ثبت نام در این دوره

توضیحات

دوره برنامه‌نویس برنامه‌ کاربردی Android

در چند سال گذشته، تلفن های همراه هوشمند نقش پررنگی در زندگی اکثر افراد جوامع پیدا کرده اند؛ به طوری که با پیشرفت سریعشان، جایگزین تعداد زیادی از وسایل و دستگاه های الکترونیکی دیگر هم شده اند. از طرفی با جدی تر شدن بحث حضور تلفن های همراه هوشمند در زندگی کاربران، موضوع تولید نرم افزارها و اپلیکیشن های بروز و کاربردی هم سر و شکل جدیدی پیدا کرده است.

با جا افتادن تلفن های همراه هوشمند، حوزه تولید اپ هم از فعالیتی حرفه ای، به مقوله ای عمومی تبدیل شد و کاربران باهوش تر متوجه شدند با استفاده از ایده های نو و بکرشان می توانند حرف های زیادی در این حوزه برای گفتن داشته باشند. در نتیجه جریان تولید اپ های شخصی که با تغییر رویکرد فروشگاه های عرضه کننده برنامه های موبایل همراه بود، باعث گسترش چشم گیر این صنعت شد.

اندروید نیز به عنوان یک سیستم عاملی که بیش از ۸۰ درصد موبایل ها و تبلت ها را فرا گرفته، به عنوان پیشتاز این صنعت در حال رشد و نمو است. روزانه بیش از میلیون ها برنامه پولی از بازارهای اینترنتی خریداری می شود که هزینه بسیار زیادی را به جیب سازندگانش سرازیر می کند و میلیاردهای جوان بسیاری را به دنیای حال معرفی کرده است که هرکدام برای خود مارک زاکربرگی دیگر شده اند.

به همین دلیل، کسانی که به طور تخصصی قصد ادامه دادن مسیر در راه یادگیری برنامه نویسی و کدنویسی در اندروید را دارند، باید دوره های آموزشی را بگذرانند تا علاوه بر یادگیری ساختار این سیستم عامل محبوب، با چگونگی برنامه نویسی و اجرای برنامه ها در این سیستم عامل نیز آشنایی پیدا کنند. در حقیقت برنامه نویسی اندروید زمانی بسیار رواج پیدا می کند، که برنامه های کاربردی بسیار رواج پیدا کنند. امروزه با توجه به حجم عظیمی از برنامه هایی که در دستگاه های اندرویدی موجود است، می توان گفت که برنامه نویسی بر روی این سیستم عامل به اوج خود رسیده است و هر برنامه یا اپلیکیشنی که نیاز مردم را برطرف نماید، می تواند به عنوان یک اپلیکیشن محبوب، در هر دستگاه اندرویدی نصب و مورد استفاده قرار بگیرد. اما نوشتن همین برنامه های ساده و یا پیچیده نیز به آسانی نیست و نیازمند بسیاری از موارد از جمله دانش کافی در مورد اندروید، تسلط بر زبان های برنامه نویسی، تسلط بر اجرای کدها، تسلط بر  run و گرفتن خروجی از برنامه ها، عیب یابی و رفع عیب در مواردی که خطا (error) در برنامه بوجود می آید و… می باشد.

 

استعلام اعتبار آموزشگاه فنی و حرفه ای نوین دانش پژوهان

  • نوین دانش پژوهان یک آموزشگاه مجاز فنی و حرفه ای است که می توانید با کلیک روی این لینک (پرتال جامع سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.
  • برای استعلام مجوز فنی حرفه ای شعبه نوین دانش پژوهان بر روی این لینک (پرتال جامع سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور) کلیک کنید.
  • نوین دانش پژوهان دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.

گارانتی

اساتید این دوره


مهرداد حیدری

مهرداد حیدری

سمت مدیر پروژه در شرکت دانش بنیان توسعه داده پرداز سپهر
مدیر پروژه تیم های اندروید در شرکت سپاهان گستر اصفهان
تدریس دوره های پایگاه داده ،برنامه نویسي ویندوز ، وب و اندروید در مرکز آموزش هاي خانه صنعت و معدن
تدریس دوره های فناوری اطلاعات در مرکز تحقیقات معلمان شاهین شهر
تدریس دوره هاي فناوري اطلاعات در مرکز آموزش شهرداري اصفهان

ارسال دیدگاه