03136001048
آموزشگاه فنی حرفه ای نوین دانش پژوهان (شعبه)

طراحی معماری داخلی درجه 1 (پیشرفته)

  • ساعت آموزشی: 255 ساعت
  • طول دوره: 180 روز
  • کاربران: +
  • قیمت: 22,800,000 تومان
ثبت نام در این دوره

توضیحات

پکیج طراحی معماری داخلی (درجه 1)

بعد از یادگیری دوره دکور مقدماتی یا همان دکور درجه 2 ، نوبت به افزایش مهارت های شما در زمینه کار با نرم افزار های مختلف دیگر و افزایش سطح توانایی عملی شما در طراحی طرح های دستی یا طراحی فضای داخلی در محیط واقعی ،می رسد که این امر با شرکت در دوره طراحی داخلی و معماری داخلی (درجه 1) قطعا محقق خواهد شد.

از فضاهای پرکاربرد در منزل آشپزخانه می باشد ، مکانی که در قدیم با نام مطبخ  بوده و به قلب خانه شناخته می شود. از مهم ترین کاربردهای آن  به پخت غذا می توان اشاره کرد. امروزه یکی از مهمترین طراحی های فضای داخل منزل اختصاص به آشپزخانه داره به طوری که طراحان داخلی و معماران توجه ویژه ای به این بخش از منزل داشته اند. در واقع طراحی باید توسط یک طراح حرفه ای صورت بگیرد تا بتواند، فضای زیبایی را در منزل یا محل کار برای مشتری بوجود آورده تا بتواند بیشترین استفاده از آن برد.

اگر علاقه مند به طراحی دکوراسیون منزل به خصوص طراحی آشپزخانه می باشید این دوره مناسب برای شماست در این دوره ی با آموزش انواع مدل سازی در نرم افزار و استفاده از قابلیت های بی نظیری که در ساخت انواع حالت های موجود برای آشپزخانه اعم از کابینت ، دکور، ویترین و .... می باشد آشنا می شوید. در این دوره سعی بر این شده تا هنرجویان بتوانند توانایی ساخت انواع این متریال ها را فرا گرفته و پس از آن به نورپردازی در فضای شب و روز و همچنین تنظیمات مناسب آن بپردازند تا در نهایت یک تصویر خروجی زیبا ، جذاب و مشتری پسند را شاهد باشیم. برای اینکه بتوانید آشپزخانه هایی با رنگ ها و طراحی های جدید ایجاد کنید بهتر است در این دوره شرکت کنید.

مخاطبین ما طراحان دکوراسیون داخلی، دانشجویان رشته معماری و افرادی که علاقه مند به فعالیت در حوزه اجرای دکوراسیون داخلی می باشند است. بهره گیری از تجربه اساتیدی که سالها تجربه در این زمینه داشته اند با سابقه ی طولانی در اجرا از نکات مثبت این دوره می باشد. پس از شرکت در این دوره می توانید به نیاز روز افزونی که در بازار کار به این رشته و متخصصین آن وجود دارد وارد شده و بتوانید حرفه و تخصص خود را به فروش گذاشته و درآمد عالی از این طریق کسب کنید به شرط اینکه به صورت حرفه ای آموزش دیده باشید و حرفی برای گفتن داشته باشید.

Revit Architecture یک نرم افزار ترسیم و طراحی نقشه‌های معماری و ساختمانی است . سیستم ترسیم در آن به صورت مدلسازی همزمان دو بُعدی و سه بُعدی به صورت هوشمند است.

نرم افزار Revit Architecture قوی‌ترين و سريع‌ترين نرم افزار نقشه‌كشی و سه بعدی سازی در کارها و پروژه‌های معماری می‌باشد. در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌های ساختمانی در کشورهای توسعه یافته (آمریکا ، کانادا ، کشورهای اروپایی و استرالیا) به استفاده از این نرم‌افزار روی آورده‌اند و ترسیم نقشه‌های ساختمانی در نرم افزار Autocad را کنار گذاشته‌اند.

بدلیل چشم انداز موفق رویت و استفاده از محیط کاربری ساده با امکانات بالا ، این نرم افزار توسط شرکت اتودسک یعنی همان شرکت نرم‌افزاری تولید کننده‌ی اتوکد خریداری شد تا اتودسک از بازار رو به رشد این نرم افزار عقب نماند! در صورتی که رویت کارایی مناسب‌تری نسبت به اتوکد نداشت ، قطعا توسط این شرکت خریداری نمیشد. در دانش پژوهان نیز با توجه به اهمیت به قدرت این نرم‌افزار در طراحی کاربردی عناصر دکوراسیون داخلی ، این دوره برای شما در نظر گرفته شده‌است. 

مزیت انتخاب رویت :

دليل مزيت اين نرم افزار بر ديگر نرم‌افزارهای نقشه‌كشی در اين می‌باشد كه در اين نرم‌افزار با ترسيم پلان توسط كاربر ، مقطع و نما و نمای سه‌بعدی و بسیاری از گزارشات توسط نرم افزار ترسيم می‌گردد و همچنين اين نرم افزار قابليت اين را دارد كه توسط كاربر جزئيات عناصر ساختمان از قبيل ديوار و در و پنجره و ... تعريف گردد و نقشه فاز 2 توسط Revit ترسيم گردد .

چند ویژگی مهم این نرم‌افزار به شرح زیر است:

  • سادگی و سرعت یادگیری آن

  • افزایش سرعت و دقت ترسیم و همچنین تغییر نقشه‌ها

  • ترسیم همزمان ۳بعدی و ۲ بعدی نقشه‌های ساختمان

  • تبدیل سریع نقشه‌های فاز ۱ به نقشه‌های فاز ۲

  • ارتباط همزمان نقشه‌های معماری با نقشه‌های سازه و تاسیسات و اعمال همزمان تغییرات بین این نقشه‌ها

  • حذف خطاهای انطباق نماها و پلانها و مقاطع

  • امکان انجام مطالعات اقلیمی (نور و سایه) بر روی ساختمان

  • محاسبه متره ساختمان و تغییر سریع آن در صورت تغییر نقشه‌ها

  • قابلیت ارتباطی با دیگر نرم افزارهای BIM از طریق IFC و نیز اتوکد و ۳دی مکس

  • امکان طراحی حجمی و تبدیل آن به نقشه‌های اجرایی

از این نرم افزار به عنوان یک ابزار قوی برای همکاری بین رشته های مختلف طراحی ساختمان می توان استفاده کرد.

  • با وجود حجم بالای فایل‌های تولیدی هیچگاه سیستم رویت کند نمی‌شود.

  • می‌توان طراحی حجمی داشت و آن‌ها را نقشه‌های قابل اجرا تبدیل کرد.

یکی از خصوصیات مهم نرم افزار رویت ، این است که توسط یک زبان برنامه‌نویسی نوشته نشده است و تمام روابط بین مولفه‌ها، نماها و علامت‌گذاری‌ها توسط مدل ضبط می‌شوند، بنابراین تغییرات اعمال شده روی مدل بطور خودکار روی تمام مدل اعمال می‌شوند تا مدل همواره به روز باشد. برای مثال، حرکت دادن یک دیوار باعث آپدیت شدن دیوارهای مجاور، زمین و سقف‌ها می‌شود، مکان و مقدار اندازه‌گذاری‌ها و یادداشت‌ها را اصلاح می‌کند، محیط کف زمین که در زمان‌بندی‌ها گزارش شده‌است را تنظیم می‌کند، نماهای برشی را از نو می‌کشد و غیره تا مدل همواره آپدیت باشد و تمام نقشه‌ها هم با آن هماهنگ شوند.

نرم افزار sketch up یکی از بهترین نرم افزارها جهت شبیه سازی و دو بعدی سازی پروژه های معماری شما در قالب یک نرم افزار خوب برای تهیه خروجی پروژه برای مدیران و صاحبان پروژه های معماری و طراحی داخلی می باشد که پلاگین وی ری که یکی از قدرتمند ترین پلاگین های این حوزه می باشد ، در قالب نرم افزار اسکچ آپ به شما آموزش داده می شود.

هم چنین یکی از پر تقاضا ترین و پردرآمدترین حوزه های کاری در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون ، طراحی فضاهای داخلی تجاری برای مثال طراحی پاساژها ، رستوران ها ، کافی شاپ ها ، مراکز بازی و مراکز تفریحی دیگر است که با شتاب زیادی در حال طراحی و اجرا در سراسر مناطق کشور است به همین دلیل از طراحی فضای تجاری طبیعتا درآمد بیشتری نسبت به فضاهای مسکونی نصیب شما می شود کما اینکه در دوره های مختلف طراحی دکوراسیون کمتر به این بخش پرداخته شده است و ما در دوره طراحی دکوراسیون پیشرفته ، این مبحث را نیز گنجاندیم تا بهترین نتیجه عاید آموختگان این بخش گردد.

 


نظر دانشپذیران دوره دکوراسیون

در این ویدیو می توانید نظرات برخی از دانشپذیران دوره دکوراسیون را راجع به محتوای دوره و آموزش  را بشنوید.


استعلام اعتبار آموزشگاه فنی و حرفه ای نوین دانش پژوهان

  • نوین دانش پژوهان یک آموزشگاه مجاز فنی و حرفه ای است که می توانید با کلیک روی این لینک (پرتال جامع سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.
  • برای استعلام مجوز فنی حرفه ای شعبه نوین دانش پژوهان بر روی این لینک (پرتال جامع سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور) کلیک کنید.
  • نوین دانش پژوهان دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.

گارانتی

سرفصل ها

علیرضا کریمی

علیرضا کریمی

15 سال سابقه تدریس در موسسات آموزشی مختلف
مسلط به نرم افزارهای معماری راندو ، تری دی مکس ، اسکچ آپ ، رویت و ...
مدرس دوره های آموزشی معماری برای سازمان های مختلف
ایزدیار آهی

ایزدیار آهی

موسس و مدیرعامل شرکت گروه معماران +2 از سال 1382
عضو هیات مدیره شرکت معماری ساهی و شرکت هنر نو
طراحی و آرشیتکت پروژه های معماری در سطح جهانی و همکاری با برندهای tagheuer ، chopard ، bvlgari ، bovet ، patekphilippe ، villeroy&boch
کامران زرافشان

کامران زرافشان

فارغ التحصیل هیپنوتراپی و فرنیش از آکادمی بین المللی کامپلیشن
دارای مدرک هیپنوتراپیست از سازمان هیپنوتراپی آمریکا
متخصص فنگ شویی در طراحی داخلی و دکوراسیون
نادر طالبی

نادر طالبی

فارغ التحصیل رشته معماری
مسلط به مباحث اجرا و قوانین کار
10 سال سابقه اجرا داخلی-نما- نازک کاری و سفتکاری
مدرس نرم افزار های رویت و تری دی مکس ، اتوکد دو بعدی- رویت معماری- تری دی مکس و وی ری- فتوشاپ- اسکچ آپ در خانه صنعت و معدن ایرانیان و جهاد دانشگاهی
الیاس بستگانی

الیاس بستگانی