03136001048
آموزشگاه فنی حرفه ای نوین دانش پژوهان (شعبه)

کاربر ICDL

  • ساعت آموزشی: 33 ساعت
  • طول دوره: 180 روز
  • کاربران: 1000+
  • قیمت: 1,452,000 تومان
ثبت نام در این دوره

توضیحات

دوره کاربر ICDL

واژه ICDL مخفف International Computer Driving Licence  مهارت هفت گانه ای در زمینه کامپیوتر می باشد. یادگیری مهارت های هفت گانه ICDL بیانگر کفایت در مهارتهای کامپیوتری است. از این رو سازمانی که در نظر دارد به نیروی انسانی یا کارمندان خود آموزش دهد باید اطمینان حاصل کند، پولی که به این برنامه اختصاص داده است، به خوبی صرف می شود.

این برنامه یک گواهینامه با کیفیت بالا و معتبر در سطح بین المللی است که توسط متخصصان دانشگاهی و بین المللی از سراسر جهان طراحی، ارزیابی و تأیید شده است. به این مهارت ها در داخل اروپا ECDL و در خارج اروپا ICDLگفته می شود. گواهینامه ICDLمدرکی معتبر و مورد تایید ۱۴۹ کشور جهان، سازمانهای بین المللی،ادارت و…. است. این استاندارد پس از گذراندن ۱۳۰ ساعت دوره آموزشی و ۷ مرحله آزمون با عنوان ICDL Coreبه کاربر داده خواهد شد.

اهمیت یادگیری و کاربرد علوم مهارت های هفت گانه ICDL به قدری واضح و حیاتی است که بسیاری از سازمان ها و حتی کشورها در طرح های آتی و توسعه ای خود یکی از استراتژی های اصلی خود را به آن اختصاص داده اند.

اهداف دوره ICDL

  • ارتقای سطح توانائیها در IT
  • ارتقای سطح کارایی در شرکتها
  • ایجاد توانایی در کارفرمایان برای سرمایه گذاری موثر در فناروری اطلاعات
  • تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت و توانایی کارمندان در محیط کار

 

مهارت های هفت گانه دوره ICDL

آموزش ICDL شامل 7 مهارت تئوری و عملی می باشد که برای اخذ مدرک نهایی وزارت علوم نیاز به موفقیت در تمام دوره ها می باشد :

مفاهیم ابتدایی در فناوری اطلاعات

در این مهارت کاربران مفهومی کلی از فناوری اطلاعات و کار با نرم افزار و سخت افزار رایانه را فرا خواهند گرفت. همچنین باید با شبکه های اطلاعاتی و کاربرد روزانه برنامه های کاربردی رایانه آشنا شوند.

آشنایی با مفهوم Windows ، استفاده و مدیریت فایل ها

کاربران در این بخش می بایست امکان استفاده از رایانه و سیستم عامل را فراگیرند و بتوانند تنظیمات اصلی دلخواه خود را در ویندوز انجام دهند. همچنین لازم است کار و مدیریت  فایل های رایانه ای از جمله کپی، حذف و …. را بتوانند به راحتی انجام دهند.

آشنایی با مفهوم واژه پردازی (مقدمه ای بر Word مایکروسافت)

داوطلبان باید مفهوم برنامه های پردازش متن از جمله (Word) را بدانند و همچنین کاربرد روزانه آن را (ایجاد، ویرایش، قالب بندی، جدول بندی، کار با تصاویر و….) فرا گیرند.

آشنایی با مفهوم صفحه گسترده ها (مقدمه ای بر صفحات گسترده EXCEL مایکروسافت)

در این قسمت کاربران باید مفهوم برنامه های صفحه گسترده از جمله (Excel) را بدانند و همچنین کاربرد روزانه آن را ( ایجاد، ویرایش، قالب بندی، جدول بندی و…) فرا گیرند. همچنین لازم است تا بتوانند فرمول های مقدماتی ریاضی و کاربردی را ایجاد کنند.

آشنایی با مفهوم پایگاه داده ( مقدمه ای بر Access مایکروسافت)

کاربران در این مهارت داوطلبان باید مفهوم پایگاه داده در رایانه را متوجه شوند و همچنین بتوانند در حالت مقدماتی جداول پایگاه داده ای با پرس و جوهای مقدماتی را ایجاد و ویرایش کنند.

ارائه مطالب ( Power Point)

 داوطلبان باید بتوانند از ابزارهای ارائه مطلب رایانه به خصوص نرم افزار ( Power Point) به خوبی استفاده نمایند. به این صورت که امکان ایجاد اسلایدها و ویرایش و قالب بندی متون و تصاویر درون آن را داشته باشند. همچنین باید بتوانند به بهترین شکل از حرکات و امکانات نرم افزار استفاده کنند.

اطلاعات و ارتباطات ( خدمات اطلاعاتی شبکه  اینترنت و پست الکترونیک)

 در این بخش متقاضیان باید با مفهوم کلی اینترنت و برخی شاخص های امنیتی آشنا شوند و بتوانند که جستجوهای اینترنتی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. همچنین باید کار با صفحات اینترنتی را بطور کلی فراگیرند. در ضمن کار با پست الکترونیک تحت وب و همچنین نرم افزارهای پست الکترونیکی را نیز باید فراگیرند تا بتوانند به راحتی به ارسال و دریافت نامه های الکترونیک با پیوست و…. بپردازند.

نوین دانش پژوهان (شعبه) برگزارکننده دوره آموزشی مهارت های هفت گانه ICDL  به صورت مجازی می باشد. از آنجا که دوره های مربوطه دارای ارتباط بسیار نزدیک و هم پوشانی های فراوانی هستند، و ایده آل ترین حالت ، گذراندن این دوره ها به صورت متناوب و بدون وقفه می باشد، این مجموعه این دوره ها را در قالب Pack ارائه نموده است.

 

استعلام اعتبار آموزشگاه فنی و حرفه ای نوین دانش پژوهان

  • نوین دانش پژوهان یک آموزشگاه مجاز فنی و حرفه ای است که می توانید با کلیک روی این لینک (پرتال جامع سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.
  • برای استعلام مجوز فنی حرفه ای شعبه نوین دانش پژوهان بر روی این لینک (پرتال جامع سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور) کلیک کنید.
  • نوین دانش پژوهان دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.

گارانتی

اساتید این دوره


مینا جعفریان

مینا جعفریان

مربی زبان انگلیسی از سال 1388 در آموزشگاه زبان‌های خارجی علم و حکمت
مربی دوره‌های کامپیوتر از سال 1389 در آموزشگاه کامپیوتر و زبان‌های خارجی
دبیر دروس مبانی کامپیوتر در سه رشته: گرافیک، حسابداری و معماری
مربی دوره‌های کامپیوتر و مسئول بخش روابط در کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره (س)

نظرات شما

  • سحر فتحی

    سحر فتحی

    سلام من در شرکتی مسئول دفتر هستم و نیاز به مدرک گواهی معتبر دارم آیا مدارک این دوره قابل ترجمه و مورد پذیرش شرکت ها هست؟

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    سلام سحر فتحی عزیز وقت بخیر. تمام دوره های موجود در سایت دارای گواهی سازمان فنی حرفه ای می باشد و قابل ترجمه هستند در اکثر شرکت ها مورد پذیرش هست البته بستگی به شرایط شرکتتون هم دارد که گواهی گذراندن دوره را از چه ارگانی نیاز دارند این مورد را حتما از بخش کارگزینی شرکت سوال بفرمایید. موفق و پیروز باشید

  • مهدی قندی

    مهدی قندی

    دریافت مدرک فنی حرفه ای به چه صورت است

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    سلام مهدی قندی عزیز وقت بخیر. شما باید دوره را ثبت نام کنید و بعد از گذراندن دوره مدارک مورد نیاز که واحد صدور مدرک بهتون اعلام می کنند را ارسال کنید تا برای آزمون به سازمان فنی حرفه ای معرفی شوید و بعد از قبولی در آزمون فنی حرفه ای و کسب نمره قبولی برایتان از سازمان فنی حرفه ای گواهی مهارت فنی حرفه ای صادر می گردد. موفق و پیروز باشید.

  • محمد خوئینی

    محمد خوئینی

    سلام من 18 سالمه می تونم توی این دوره شرکت کنم

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    سلام محمد خوئینی عزیز وقت بخیر. محدودیت سنی برای شرکت در دوره و آموزش وجود ندارد چون آموزش صفر تا صد و جامع است ولی برای دریافت گواهی معتبر از سازمان فنی حرفه ای داشتن حداقل مدرک دیپلم الزامی است.

  • سعید قربانی

    سعید قربانی

    سلام من مدرک دیپلمم را پیدا نکردم که بتونم ارسال کنم چکار کنم؟

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    سلام سعید قربانی عزیز وقت بخیر. برای دریافت گواهی مهارت ارسال اسکن مدرک دیپلم الزامی است و در صورت عدم ارسال برایتان گواهی حضور صادر می گردد

  • سعید قربانی

    سعید قربانی

    تفاوت گواهی حضور و گواهی مهارت چیه؟

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    گواهی حضور به منزله گذراندن دوره می باشد و از سمت آموزشگاه فنی حرفه ای نوین دانش پژوهان برایتان صادر می شود ولی گواهی مهارت گواهی قابل ترجمه است و از سمت سازمان فنی حرفه ای برای شما صادر می گردد.

  • ساناز طلایی

    ساناز طلایی

    سلام من دوره را ثبت نام کردم آموزش ها را هم دیدم و هفته پیش مدارک را برای مسئول فرستادم . می خاستم بدونم تایم آزمون کی هست؟

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    سلام ساناز طلایی عزیز وقت بخیر . تایم آزمون از سمت سازمان فنی حرفه ای اعلام می شود و ما به محض اعلام تایم آزمون از سمت سازمان فنی حرفه ای شما را مطلع می کنیم.

  • مینا صدیقی

    مینا صدیقی

    سلام آموزش اکسل در این دوره در چه سطحی است من نیاز به آموزش کامل اکسل دارم آیا در دوره تان اکسل به صورت جامع گفته شده است؟

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    سلام مینا صدیقی عزیز وقت بخیر. اگر مد نظر شما تسلط کامل به اکسل هست که حتی برای حسابداری هم بتوانید از اکسل استفاده کنید بهتون پیشنهاد می کنم علاوه بر این دوره، دوره اکسل 2016 را ثبت نام کنید در آن دوره به صورت جامع تمام استفاده هایی که از اکسل می شود آموزش داده می شود.

  • سامان هاشمی 

    سامان هاشمی 

    سلام من از چه طریقی می تونم مدرک فنی حرفه ای را که برام ارسال کردید را استعلام بگیرم؟

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    سلام سامان هاشمی  عزیز وقت بخیر در صورتی که گواهی مهارت فنی حرفه ای را داشته باشیدمی توانید از این لینک گواهی مهارت خود را استعلام کنید.

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    http://certificate.irantvto.ir/

  • علی زالی

    علی زالی

    سلام تضمینی برای دوره هاتون دارید؟

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    سلام علی زالی عزیز وقت بخیر. شما می تونید دوره ها را ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام و دریافت دوره ها شما تنها دو هفته فرصت دارید تا دوره را بررسی کنید و در صورت عدم رضایت از دوره انصراف دهید

  • زیبا کاویانی

    زیبا کاویانی

    سلام برای دریافت مدرک کجا باید آزمون داده شود؟

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    کارشناس ارشد پشتیبانی

    سلام زیبا کاویانی عزیز وقت بخیر . برای آزمون های فنی حرفه ای به شما اطلاع داده می شود که در چه تایمی آزمون دارید و در حال حاضر شما باید در سازمان فنی حرفه ای اصفهان برای آزمون حاضر شوید.(البته برای تعداد محدودی از دوره های آموزشگاه امکان آزمون در سازمان فنی حرفه ای تهران نیز وجود دارد.)


ارسال دیدگاه