03136001048
آموزشگاه فنی حرفه ای نوین دانش پژوهان (شعبه)

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان فارس سفر کرد

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان فارس سفر کرد
مریم کریمی مریم کریمی |
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان فارس سفر کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، حسینی نیا در بدو ورود صبح امروز طی بازدید سرزده از مرکز آموزش فنی و حرفه ای آباده با مربیان و کارآموزان از نزدیک به گفتگو پرداخت و در جریان روند ارائه آموزش‌های مهارتی در این مرکز قرار گرفت.

حسینی نیا، با اشاره به جایگاه و اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان حلقه اصلی زنجیره تولید و اشتغال در مسیر پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور، به تبیین نقش آموزش های مهارتی در رفع معضل بیکاری پرداخت.

بنا براین گزارش، معاون مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آباده نیز در خصوص تاریخچه، فعالیت ها و توسعه کمی وکیفی مرکز گزارشی ارائه کرد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ادامه سفر خود، از کارگاه درودگری مرکز شماره یک شهید جعفری شهر شیراز بازدید کرد و با مربیان و مهارت آموزان به گفتگو پرداخت.

سپس حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در شورای اداری استان که با حضور روسای مراکز و اعضای کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد استان فارس تشکیل شد، حضور یافت و به استماع سخنان حاضران پرداخت.

در حاشیه برگزاری شورای اداری ، تقدیر از بازنشستگان سال جاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس توسط دکتر حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انجام شد.

ارسال دیدگاه