03136001048
آموزشگاه فنی حرفه ای نوین دانش پژوهان (شعبه)

کسب 1 مدال طلا، 1 نقره، 2 برنز و 3 دیپلم افتخار در رشته جوشکاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

کسب 1 مدال طلا، 1 نقره، 2 برنز و 3 دیپلم افتخار در رشته جوشکاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت
مریم کریمی مریم کریمی |
کسب 1 مدال طلا، 1 نقره، 2 برنز و 3 دیپلم افتخار در رشته جوشکاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رقابت کنندگان رشته جوشکاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، طی سه روز از 23 تا 25 آبان سال جاری، به میزبانی استان چهار محال و بختیاری در هفشجان، قطب جوش ایران به رقابت پرداختند.

بنا بر این گزارش، آیین افتتاحیه این مسابقات، 22 آبان سال جاری با حضور حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در شهرستان هفشجان استان چهارمحال بختیاری برگزار شد و 26 آبان ماه از برگزیدگان مسابقات مذکور در مراسم اختتامیه تقدیر شد.

بنا بر این گزارش، رقابت کنندگان از تیم های مهارتی استان های مازنداران، قم، خوزستان، سمنان، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، قزوین، کردستان و چهارمحال و بختیاری و 2 رقابت کننده در قالب تیم های مستقل دانشگاه فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش به رقابت پرداختند.

در نهایت پس از اعلام نظرات داوران، امین آهنگرکانی، از استان مازندران؛ مدال طلا، حسین سعیدی، استان قم؛ مدال نقره، سید دانش موسوی ده موردی، از استان خوزستان و ساسان محمدی آرندان، از استان کردستان مدال برنز این مسابقات را دریافت کردند.

همچنین جواد گنجی از استان قزوین، علی صادقی از استان اصفهان و فاطمه فتحی هفشجانی از استان چهارمحال و بختیاری موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

این گزارش می افزاید: نوزدهمین مسابقات ملی مهارت برای نخستین بار با مشارکت موثر دستگاه های دولتی و بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، برگزیدگان نهایی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت برابر تصمیمات ستاد اجرایی مسابقات ملی مهارت به مسابقات جهانی مهارت 2022 شانگهای که در کشور چین برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات به روز از روند برگزاری مسابقات مذکور می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی مهارت ایران به نشانی http://worldskills.ir/news اقدام کنند.

ارسال دیدگاه