03136001048
آموزشگاه فنی حرفه ای نوین دانش پژوهان (شعبه)

نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
مریم کریمی مریم کریمی |
نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در آئین افتتاح نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری، حسینی نیا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان به سخنرانی پرداخت و گفت: در دولت سیزدهم، با نگاه ویژه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مهارت، شاهد توانمندسازی هر چه بیشتر افراد در حوزه های مختلف خواهیم بود.

 حسینی‌نیا با اشاره به جایگاه شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری در صنعت جوش ایران، افزود:شهر هفشجان به عنوان قطب جوش ایران بیش از ۲۵هزار نفر جمعیت دارد که ۶هزار نفر از جمعیت این شهر در حوزه جوش فعالیت دارند.

وی گفت: برگزاری این مسابقات یک ظرفیت برای معرفی این شهر و صنعت جوش به عنوان صنعت مادر در کشور است.

همچنین رونمایی از تمبر یادبود نوزدهمین مسابقات ملی‌مهارت در رشته جوشکاری، ادای احترام به مقام شامخ شهدای هفشجان،شهدای صنعت جوش هفشجان، قطب جوش ایران و رونمایی رسمی از سایت برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، رشته جوشکاری در مرکز آموزش فنی و حرفه ای هفشجان با حضور احمد راستینه، نماینده  مردم  شریف شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی از  برنامه های سفر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان چهارمحال و بختیاری بود.

نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری با حضور شرکت کنندگان از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، مرکزی، کردستان و چهارمحال و بختیاری از ۲۲ تا ۲۶ آبان ماه به میزبانی شهر هفشجان استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

این گزارش تصریح کرد: رقابت کنندگان در رشته های جوشکاری آرگون، جوشکاری با قوس الکتریکی دستی، جوشکاری co2 روی قطعات کربن استیل، آلومینیوم و استنلس به مدت سه روز به رقابت می پردازند.

این گزارش می افزاید: نوزدهمین مسابقات ملی مهارت برای نخستین بار با مشارکت موثر دستگاه های دولتی و بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، برگزیدگان نهایی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت برابر تصمیمات ستاد اجرایی مسابقات ملی مهارت به مسابقات جهانی مهارت 2022 شانگهای که در کشور چین برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات به روز از روند برگزاری مسابقات مذکور می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی مهارت ایران به نشانی http://worldskills.ir/news/  اقدام کنند. 

ارسال دیدگاه