03136001048
آموزشگاه فنی حرفه ای نوین دانش پژوهان (شعبه)

تحلیل‌گر تکنیکال بورس

  • ساعت آموزشی: 147 ساعت
  • طول دوره: 180 روز
  • کاربران: 1000+
  • قیمت: 9,900,000 تومان
ثبت نام در این دوره

توضیحات

یکی از تخصص‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در بورس ، توانایی تحلیل تکنیکال مالی در بورس است.

بسیاری از افراد بازار بورس فکر می‌کنند صرفا با اطلاعات و پرس‌و‌جو از این و آن می‌توانند سهام مناسب در بازار را شناسایی کنند و در آن سود زیادی کسب کنند ، اما واقعیت این امر برعکس است و این اتفاق در اکثر موارد به خصوص در زمان‌های سقوط بازار ، فرد را دچار زیان‌های سنگین و جبران‌ناپذیری می‌کند ، اما در دوره تحلیل تکنیکال کاربردی بورس ایران ، شما می‌آموزید چطور همانند یک تحلیلگر عالی خودتان تصمیم‌گیرنده‌ی نهایی باشید و از اطلاعات خارجی و توصیه‌های بیرون صرفا به عنوان اطلاعات اولیه و ماده اولیه کارخانه‌ی سودسازی خود بهره ببرید و با پردازش آن‌ها ، آن را تبدیل به خروجی و سود فراوانی خواهید کرد.

بازار بورس جایی برای افراد بی‌تجربه و خام ندارد. شاید با برخی سوداگری‌ها ، نوسانات بازار ارز و ورشکستگی یا افزایش سرمایه‌ی برخی شرکت‌ها بتوانید به سودهای موقتی برسید ، اما باید بدانید سرمایه‌گذاری در بازار بورس یک فعالیت کاملا علمی ، تحلیلی و یک شغل برای حرفه‌ای هاست.

اگر مایلید به فعالیت در بازاربورس نه فقط برای دلالی و سودهای موقت بلکه به عنوان یک کسب‌و‌کارو منبع درآمد همیشگی نگاه کنید ، باید قوانین بازار بورس را بدانید.

شاید خیلی‌هایتان با دیدن فیلم‌هایی همچون wolf of wallstreet تصور کرده‌باشید دنیای بورس تنها از همین افراد تشکیل شده‌است و تنها با کلاه‌برداری به سرمایه خواهید رسید اما توجه کنید سرمایه‌ای که از قمار در بورس یا هرجای دیگر به دست می‌آورید به همان زودی از دست خواهید داد!

شاید یکی از پولدارترین افراد جهان یعنی وارن بافت را بشناسید. او هم یک بورس‌باز است اما یک بورس‌باز حرفه‌ای که داستان مرغ و تخم‌مرغ و خیلی از موارد دیگر را به خوبی رعایت می کند!

تخم‌مرغ باز نباشید.

مرغ‌باز نباشید!

برای ثروتمند شدن حتی مرغدار نباشید!

برای ثروتمند شدن باید اسکناس‌باز باشید و مفهوم اسکناس‌بازی چیزی متفاوت از دلالی است!

یک اسکناس‌باز حرفه‌ای برای موفقیت برنامه‌ای بلند مدت دارد.

معاملات دربازارهای مالی با وجود جذابیت کسب درآمد بالا همواره با ریسک‌های زیادی روبرو می‌باشد و استفاده از سیستم‌های معاملاتی تضمینی برای ماندگاری در بازار و مدیریت ریسک می‌باشد ، اگر به دنبال سیستم‌های معاملاتی مناسب برای پیش‌بینی بازار و یافتن نقاط بهینه ورود و خروج می‌باشید با شرکت در دوره‌های آموزش جامع تحلیل تکنیکال بصورت کاربردی پاسخ نیاز خود را خواهید یافت.

این دوره برای کلیه علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار، بازار آتی سکه و دیگر بازارهای مالی مرتبط، طراحی شده است.

 

استعلام اعتبار آموزشگاه فنی و حرفه ای نوین دانش پژوهان

  • نوین دانش پژوهان یک آموزشگاه مجاز فنی و حرفه ای است که می توانید با کلیک روی این لینک (پرتال جامع سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.
  • برای استعلام مجوز فنی حرفه ای شعبه نوین دانش پژوهان بر روی این لینک (پرتال جامع سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور) کلیک کنید.
  • نوین دانش پژوهان دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.

گارانتی

سرفصل ها

اویس باقری

اویس باقری

استاد دانشگاه و مدرس رسمی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار
عضو انجمن حسابداری ایالت متحده آمریکا (AAA)
عضو انجمن مهندسی مالی ایران (IFEA)
کارشناس تحلیل و تامین سرمایه شرکت کارگزاری بانک آینده
دکتری مدیریت مالی دانشگاه تهران
بابک بهبودی

بابک بهبودی

کارشناسی مهندس صنایع
کارشناسی ارشد در دو رشته مدیریت استراتژیک و مدیریت بازاریابی در دانشگاه METU آنکارا
تاسیس و راه اندازی مدرسه کسب و کار بن ژیوار به عنوان اولین و تنها مدرسه کسب و کار رسمی ایران cancel
مدیریت اجرایی کسب و کار (DBA) از دانشگاه University of Southern California در دور مشترک در کمپس American University of Dubai امارات
کامران صحت

کامران صحت

مدرک DBA گرایش بازاریابی از لندن
مدرک MBA گرایش بازاریابی از لندن
لیسانس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
دارای بیش از 20 عنوان تالیف و ترجمه در سازمان ملی جوانان
تولید بیش از 30 عنوان پکیج آموزشی در قالب فیلم و صدا
مدرس و مشاور برترین برندهای داخلی و بین المللی (دانشگاه تهران ، امیر کبیر ، شریف ، خودروسازی مرسدس بنز ، پوشاک هاکوپیان ، نوین چرم و صدها مجموعه دیگر... )
لاله ابوشهاب

لاله ابوشهاب