03136001048
آموزشگاه فنی حرفه ای نوین دانش پژوهان (شعبه)

کارآفرینی با رویکرد KAB (مقدماتی)

  • ساعت آموزشی: 0 ساعت
  • طول دوره: 180 روز
  • کاربران: 1000+
  • قیمت: 495,600 تومان
ثبت نام در این دوره

توضیحات

دوره کارآفرینی با رویکرد KAB (مقدماتی)

امروزه بیش از یک میلیارد جوان در سن 15 تا 24 سال در سراسر دنیا وجود دارد. بیش از 850 میلیون یعنی 85% از این جمعیت در کشورهای در حال توسعه هستند. در 10 سال آینده هر سال 100 میلیون جوان وارد  بازار کار جهانی می شود و احتمال اینکه جوانان بیکار بمانند سه برابر بیش از قبل شده است! در سال 2008 ، تعداد جوانان بیکار 76 میلیون است که 47 درصد از بیکاران دنیا را جوانان تشکیل می دهند. بیکاری و محرومیت در همه جای دنیا شایع شده است و چالش هایی پیش روی جوانان قرار گرفته که شرایط را بیش از پیش دشوار کرده است. این مشکلات تنها مختص به کشور ما یا حتی کشورهای پیشرفته نیست و در سرتاسر دنیا بسته به جمعیت نیروی کار جوان آن در حال جریان است! از دنیا چه می خواهید؟ شما به عنوان جوان فکر نمی کنید شغل یکی از حداقل های خواسته های شما باشد؟ قطعا همینطور است. پس چاره چیست؟

اشتغال شما و داشتن بهره وری تان وابسته به داشتن مهارت های پایداری و قوی و ارتباط بیشتر با اجتماع و ترکیب درست تحصیلات و بازار کار است. ممکن است در تحصیلاتی که طی کردید چاره ای برای این مسئله در نظر نگرفته شده بود و در حال حاضر همه چیز را بر باد رفته می دانید و از دیگران عصبانی باشید. دوره های آموزشی کارآفرینی با رویکرد kab دقیقا به همین دلیل ایجاد شده اند.

اگر قابلیت اشتغال داشته باشید ، در مسیر فرصت ها قرار بگیرید ، کارآفرینی خواهید کرد و حتی خودتان اشتغال را برای دیگران به وجود می آورید! برای اینکه این چند قدم را طی کنید لازم است کارآفرینی با رویکرد kab را فرا بگیرید. مهم است که شما هدف kab را در ذهن تان کمی بیشتر مرور کنید. Kab مخفف واژه know about business است یعنی کسب و کار را بهتر بشناسید و این دوره همین کار را می کند. به شما کمک می شود مهارت های خود در زمینه کارآفرینی را بهبود بخشید و یک کارآفرین تمام عیار شوید.

Kab یک برنامه خشک درسی یا برنامه استارتاپی نیست عناصر اجرایی برنامه های کسب و کار به صورت عملی آموزش داده می شود و هدف آن ایجاد روحیه و توان کارآفرینی است.

کارآفرینی با رویکرد kab در سال 1990 برای اولین بار در کنیا آغاز شد.

محیط کار پویا است و تنها به اشخاصی نیاز دارد که ترکیبی از دانش ، عمل ، مهارت های اجتماعی و نگرش مثبت داشته باشند. Kab پلی بین دانش شما و بازار کار است.برای ساخت ذهنیت کارآفرینی ، باید نگرش مثبت ، اعتماد به نفس ، دانش و مهارت داشته باشید و با تغییرات روز بازار به روز باشید تا بتوانید پاسخ خوبی به محیط تان بدهید و فعال و شهروند سودآوری باشید در این دوره تمامی این ها را یاد می گیرید. خود اشتغالی و راهکارهایی که در این دوره می آموزید ، برای شما بازار کار عجیبی ایجاد خواهد کرد.

شما می آموزید کارآفرینی چیست؟ کارآفرینان چه ویژگی هایی دارند ، چگونه خودتان کاری برای خود ایجاد کنید چه ایده هایی و از کجا بیابم که به من در کارم کمک کند؟ چگونه یک کسب و کار را تا انتها رهبری کنم که منجر به سقوط آزاد نشود و چرا برای رسیدن به کارآفرینی باید ریسک کنید و چکار کنید  در این ریسک زندگی تان را نبازید و برنده باشید تمامی این آموزش ها با توجه به شرایط ایران برای شما گردآوری شده است.

 

استعلام اعتبار آموزشگاه فنی و حرفه ای نوین دانش پژوهان

  • نوین دانش پژوهان یک آموزشگاه مجاز فنی و حرفه ای است که می توانید با کلیک روی این لینک (پرتال جامع سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.
  • برای استعلام مجوز فنی حرفه ای شعبه نوین دانش پژوهان بر روی این لینک (پرتال جامع سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور) کلیک کنید.
  • نوین دانش پژوهان دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.

گارانتی

نظرات شما

  • سهیل

    سهیل

    سلام این دوره به صورت ویدئویی هست ؟ آیا مدرک فنی حرفه ای رو هم میدید؟ دوره چند ساعت هست از کی شروع میشه

    mr.mardani

    mr.mardani

    سهیل عزیز / سلام دوره به صورت محتوای مولتی مدیا ( DVD ) خدمت شما ارسال می شود و بعد از گذشت طول دوره در آزمون های تئوری و عملی فنی و حرفه ای اصفهان شرکت خواهید کرد و در صورت قبولی گواهی بین المللی فنی و حرفه ای دریافت خواهید نمود .


ارسال دیدگاه